Mycket som händer!!

Det är mycker som händer, som har hänt som kommer att händ.
I helgen var Victor föräldrar här, vi var och badade och plockade jordgubbar. Så jag var riktigt huslig och gjorde hemma gjord jordgubbssylt. Mums blev den. Semester från Telenor, jobba på sodexho på fredag. Jag fyller år på fredag :D.

Om två veckor ska vi till Halmstad och fira min pappas födelsedag, han har fyllt gubbe, eller 50 år. Vad man nu själv vill säga. Sen om tre veckor kommer hela släkten till Kalmar för att fira mig och mamma. Då kommer jag även att få en tvättmaskin. Ja just det inte att glömma tenta på fredag.

Så det är full rulle. kram


Kommentarer
Postat av: Jojo

Mums med sylt!!! Oh en tvättis maskinis, men vafan!! Den kommer ju förstöra vår design av badrummet! Ni får putta möbeln och klämma in den i ett hörn.. vad är planen??

Puss

2008-07-09 @ 14:25:34
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Elin A

Grattis på födelsedagen!!!

2008-07-11 @ 12:51:01
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott, hoppas du fick en trevlig födelsedag.

2008-07-12 @ 15:11:35
URL: http://empaness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0