Nu är det lugnt igen.

Efter helgens bravader med släkt och vänner på besök för firadet av min och mammas födelsedagar, har nu lugnet åter igen lakt sig äver Borgavägen 7C.

Födelsedagen blev toppen, med god mat, många skratt och bad ute vid kattrumpan.

Jag har även fått tvättmaskinen inkopplad. Jippi.

Jag fick även en hel del pengar så nu ska har jag och Victor shoppat balkongbor. Stolarna kommer sen när rean på Jysk börjar.

Jag fick väldigt mycket beröm för maten, det grävs lite energi och vilja att föda 16 personer för en som är van vid att föda 2.

Annars är allt lungt. Det har varit skönt med lite sommar väder.


Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Du är så duktig!!! De är bra att fylla år och få pengar..man känner sig så lycklig :p Jag ska shoppa ny soffa för mina blivande födelsedagpengar!



Fick dom någon äppelpaj?

Puss

2008-07-29 @ 09:20:04
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0