En klapp på axlen!!!

Denna veckan har jag varit duktig.
Tränade i måndags plus att jag var ute och cyklade med Bosse.
Cyklade en timme med bosse i går.
Tränade och cycklade med bosse idag.

Japp en klapp på axlen för mig.
Annat som hänt, jo i tisdags var jag och klippte mig på Hair. Blev helt ok, hoppas att eleven fick godkännt på sitt prov att klippa mig.

Hmm ja just det i Måndags var jag på en jobb intervju. På Adittro. den gick super så jag ska bli kallad till en ny intervju. Jo det var nog allt som hänt, jo förutom att victor har inte märkt/bryt sig eller vad det nu är. I vilket fall som helt har han inte kommenterat min klippning.


Ha det bra.


Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Helena

Killar brukar inte vara så duktiga att se det :P

2008-03-20 @ 07:32:46
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0