Hej Hallo

Då var jag tillbaka i Kalmar men i princip bara för att vända, då jag och victor åker tillbaka på torsdag.
Denna veckan är jag hund vakt åt mina föräldrars hund. Bosse... det är skönt att ha honom här. Han är som en stor och mysig björn.
Jag längtar tills på fredag då jag ska åka i väg och rida. Det ska verkligen bli härligt, har inte ridigt sedan annandag jul. Men oj, jag kommer ha grym träningsverk.
Tänkte passa på att åka ned till min syster i Lund till helgen. Henne har jag inter träffas sedan jag flyttade till kalmar i höstas.
Jag ska även ta och träffa min gammala kompis eva-lotta när jag är hemma. Det ska också bli kul.
Jaja när är jag klar för i dag. Ska gå i väg och titta på Gossip Girl, sen är det starter wife som gäller.

Ha en trevlig kväll.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0