Tillbaka till Verkligheten.

Efter nästan tre veckor i Halmstad är vi åter tillbaka i Kalmar. Å vad skönt det ska bli att får sova här i min säng, med Victor bara en lite bit i från mig. :D Det är väldigt härligt.
Vad har jag hittat på i Halmstad då: Bröllop, födelsedagar, åka till flygplatsen, grilla, bada, rid massor och bara umgås med familjen. Det är verkligen skönt när man får komma hem och umgås lite längre, känns alltid som man är på språng. Jag tror även att min älskling är utvilad efter sin semester.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: vevvan

semester är bara för veklingar ;) (ja jag är liiiite avis)

2009-08-14 @ 18:45:49
Postat av: Annica

Jo det är skönt.. :D

2009-08-15 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0