Halmstad!! Igen

Hej hopp

Är i Halmstad igen denna helgen för att i morgon bär det av till gb för att se Göteborgs hourse show.
Hi hi det ska bli kul. Det såg först ut som att det skulle bli första året på 5 år som jag annars inte skulle ha varit där.
I går såg jag Brids sista start på svensk mark på tv.. Snacka om att en legend som går i graven, en epok som är slut.
Där har men en vacker häst. Han ser så himla glad och ung ut fast han är 18 år.
Finns det någon där ute som kan fylla hans plats, tveksamt tror att svensk dressyr kommer uppleva ett par mellan år.
I för sig har vi ju Mina Telde som låg på 75.600 % tror jag och Jan och Briad van på 77.200 % så det kommer väl 

Själv siter jag och pluggar, eller ska göra. Har gjort lite. Har läst ett par sidor i projektkunskapen och håller på att skriva lite nycelord för organisationen, och så ska jag kolla igenom engelskan efter att Vera läst den och kolla på hennes åsikter. Fick lite feedbak från David Richardsson angående för uppgiften och det var språket som var lite anmärknngar på.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0