Ny vecka, nya tag!!

Börjat skriva på litteraturrapport i projektkunskap. Det är lite svårt att komma igång.
Men kursen är rolig och den boken var bra.

Sen har jag lite problem med org, den är klurig. Ska sätta mig ned i kväll och läsa.
Har gett mig fan på att klara tentan så då måste jag göra det. Punkt slut.

Undra när kalkan kommer tillbaka. Är väldigt nervös för den.

Oj vad spännande det var i helgen. Men efter ett par rafflande omgångar fick svenks segar. Svante Johansson tog guldet. Hans första start i världskuppen och en segar. Där har vi en häst för framtiden
I 1,50klassen på söndagen var där många bra hästar, det är de framtida hästarna som ska bära sporten fram åt.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag har bara en kommentar - fuck litteraturrapporten. Jag gjorde klart den för projektledningen förra veckan, tack gud så skönt att vara klar med den! :)

2009-02-24 @ 01:49:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej

Jo jag vet, den är TRÅKIG och jobbig.



kram

2009-02-24 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0