Ny vecka!

Hej Hej.
I helgen har vi haft underbart väder här i Kalmar. Snön har legat vit och fin. Snön har vait väldigt lätt, puder snö hela tiden. Och en strålade sol har vi haft på himmlen. Jag och Katrin har varit ute och ridigt både lördag och söndag. Helt underbart. Det är sådana dagar man lever för.

I fredags fick jag min nya telefon, F480 i rosa. Bilden jag visade på den gör inte den rättvis. Den är väldigt söt.

Det har hänt mycket i helgen, jag gjorde tenta i Kalkylering i lördags. När jag kom hem ifrån stallet på kvällen står det ett dussin röda roser i en vas på bordet. Blir man glad eller vad.
Ett dussin röda roser det är inte alla som får. Puss på dig Victor.




Kommentarer
Postat av: Jojo

Har berättat om all snö och era ridturer för alla här..dom är helt förundrade med snömängden, och jag me!



Jo jag vill se bild!



Hade du inte fått rosor hade jag skickat en höger till honom på posten!

Puss älsklingen min!!!

2009-02-18 @ 03:59:21
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0