Söndag!!

Brad Pitts nya film Benjamin Button var ingen höjdare. 2h 45 min var det och det kändes som en hel evighet.
Det var helt klar en av hans sämre filmer. Gillade inte den alls. Inget att rekomendera från min sida.

Jag har hittat en annan kul grej. När jag såg Sex and the City filmen hade de en kul grej där. Hyra märkesväskor.
Detta har nu kommit till Sverige. www.fnitter.se Funderar på att bli medlem och hyra mig en väska, som student
har man inte råd med en äkta att köpa så det kan ju vara en smart ide. Hmm ska fundera på det. Beroende på vilken
nivå blir det olika priser per månad för väskan billigast är 395, men jag tror att jag vill ligga på nästa nivå i så fall men
det är 595. Det är mycket pengar varje månad. Måste prata med min älskling om det.

Saknar dig Victor. Önskar att du var här. Det är väldigt ensamt. Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Allvarligt - hur kan man tycka den var tråkig? Skitsöt och skitsorlig är den och han var sjukt duktig som rollen! Helt klart!!! Kanske inte hans bästa men en otroligt bra film!



Vadå saknar du inte mig? :( :'(

2009-01-26 @ 04:13:11
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Annica

Hörde att du tycket den var bara, men jag tycker det vara väldigt dålig och det var jag inte ensam om. Klart jag saknar dig också. puss

2009-01-26 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0