Sommar, trodde du ja!!


Nu har nästan sommarlovet börjat för de flesta, men sommarn väntar på sig. Idag är det grått och mulet med regn i luften.

I dag börjar det, kursen fårn helvetet.
Kl 17,00 ska jag infinna mig i skolan. Undra i fall Marina kommer.

På onsdag bär det av till Halmstad för på torsdag tar Ellica studenten. Hi Hi hon är blivit så stor.
Kanske man få rida i helgen också, om man har tur.
Sen en hel helg i halmstad, och jag ska gå på stan, vem ska jag lura med??
Måste plugga med, kanske utnyttja mamma om det går. hihi

puss och kram
Nu är det bara ca två veckor kvart tills vi återser den förlorade dottern. He he he

puss på dig jojo

Kommentarer
Postat av: Jojo

Weiiii!!! :)

2009-06-08 @ 16:12:29
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Jojo

Och jag har beställt alla böcker för sommarkurserna så säg till om du vill ha delad vårdnad :)



Puss!!!!

2009-06-08 @ 21:12:44
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0